Aamupäivän paistoi aurinko  mutta nyt  klo 16.30 meni  taivas pilveen ei ihan vaikuta  että alkaisi sataa mutta hämäräksi meni maailma  on kyllä ihan tyyni ilma..Sen verran olen ollut liikkeellä että aamulla kävin Jorman kanssa jossain kioskilla minulle uusi virkakortti jos nyt oikein ymmärsin ja päivemmällä kävin kaupassa oli hyvin lämmin ja tyyni sää.. Olen odotellut Eijaa hakemaan kirjaa joka oli minulla luettavana vaan ei ole näkynyt voi olla vaikka marjassakin onhan nyt vadelmat  ja mustikatkin kypsiä  soitin eilen Joukolle eiiä kyllä hän tietää eiiä olen jo lukenut jos vaan Jouko on sanonut kun soittelin joku päivä hänelle..on vähän hankalaa kun en oikein näe kun kirjoitan otin äidin vanhan suurennuslasin että sillä tiirailen mutta onhan se melko hankalaa ja hidasta  mutta on se tyhjääparempi kuitenkin. Hyvää viikonloppua kaikille ja aurinkoista ilmaa..