Ihan mukava päivä tänäänkin aamupäivällä laittelin ruokaa kun tiesin että Kaija ja Jorma tulevat syömään jälkeen puolenpäivän ja tulivatkin mukanaan kakkua jota Jorma oli tehnyt varmaan vaimonsa syntymäpäivän kunniaksi.

Hämmästyksekseni olen todennut että poikani siis jokainen ovat kotoa lähdön jälkeen oppineet laittamaan ruokaa ja leipomaankin, miksi he eivät oppineet sitä silloin kun olivat minun siipieni suojassa, enkö osannut neuvoa heitä silloin vai eikö ollut motiivia ottaa neuvoja vastaan, kysyn vaan?

Kakkua maistoin kahvin kanssa ja hyvää oli katselimme samalla jotain kisojakin että voin illalla skypellä kertoa Mailasiskolleni että olen minäkin katsellut kun hän eilen illalla kertoi kuinka he miehensä kanssa olivat katselleet ja tiesi kuka voitti ja kuka hävisi ja minä en edes tiennyt että sellaisia oli menossakaan.

Vieraitteni lähdettyä ja saatuani tiskikoneen pois päältä puin lenkkivaatteet ja läksin ulkoilemaan heti ovella tuli vastaani Sinikka joka oli myös lähdössä lenkille ja mikäs sen hauskempaa kun saimme seuraa toisistamme, joissakin paikoissa oli hiukan liukasta mutta ei paljon tulimme sitten meille jatkamaan kesken jääneitä juttujamme ja siinähän ilta kului melko pitkälle ja alkoi jo hämärtääkin, huomenna onkin jo arki ja minun pitäisi hoitaa monta asiaa heti aamusta toivottavasti onnistun.