No niin ,nyt on se hankalin päivä ohi tällä kertaa, anteeksi vaan se kauhea ruikutus eilen.

Aamulla läksin ryhmän kanssa ensikertaa lenkille ja sää oli todella kaunis ja lämminkin meitä oli viisi naista ja kuljimme minulle uusia reittejä kaikki toiset ovat Nokialaisia että tuntevat paikkakunnan välillä pysähdyimme koska juttu oli juuri siinä vaiheessa että vaati keskittymistä mukava kävellä toisten kanssa välillä.

Kun tulin kotiin melkein heti tuli Jorma ja ihmetteli kun en ollut valmiina lähtöön, en muistanut että hän oli sanonut että kun hän tulee suoraan hammaslääkäristä niin menemme käymään pankissa kun nämä asunnon myyntijutut vaativat erilaisia tekoja kunnes asiat ovat selviä, tuskin minua sitten enää tarvitaankaan tämän jälkeen.

Siellä kävimme ja poikani lähti samantien ostamaan vaimolleen kukkia koska oli Kaijan syntymäpäivä, minä vaan soitin onnittelut laulaen, hyvin hän sen kesti.

Soitin Jounille hän on flunssassa ja makoili siellä yskäisenä ja nuhaisena kertoi että oli joku päivä laittanut minulle sähköpostia lintupöntöstä johon oli asentanut kameran ja jotain muuta että kun sinne tulee asukas voisin minäkin katsoa mitä siellä tapahtuu, aika näppärä poika olisiko tullut äitiinsä tai sitten ei, en minä ymmärrä tekniikan päälle mitään toivotaan että sinne asukas ilmaantuu.