Lumiukot-normal.jpg

Tänään on ollut huonoin sää mitä ikinään voi olla,ei nyt kyllä ole vielä lunta vaikka tuosta kuvasta voi saada sen kuvan, tänään piti minunkin mennä kahden poikani kanssa hautausmaalle laittamaan mieheni hauta talvikuntoon ja olin kyllä pukeutunutkin sitä varten vaan kun Jorma tuli hän sanoi ettei sinua oteta mukaan kun siellä sataa ja on hyvin kylmä tuuli, no oikeastaan olin siihen ihan tyytyväinenkin kun hän lupasi että käydään sitten siellä kun on parempi sää ja he menivät veljekset kaksin ja minä laitoin pesukoneen päälle.

Eivät he siellä kovin kauan viipyneet kun pystyivät liikkumaankin nopeammin hän oli kyllä ottanut kuvan puhelimeensa ja näin mitä he olivat saaneet aikaiseksi, valot ovat olleet koko päivän päällä kun on niin pimeäkin ja tätä kai se tulee olemaankin kun on näin pitkälle päästy, parvekekukkasetkin näyttävät tosi kurjilta kai nekin pitää sieltä pois korjata.

Nyt olen saanut pyykit jo kylpyhuoneeseen kuivumaan osa on kesäisiä vaatteita saan ne puhtaana varastoon, lehtiä olen lueskellut kun nykyään joudun käyttämään siinä suurennuslasia sen viimeisen kuvauksen jälkee näen paljon huonommin kaipa sinnekin olis pitänyt soittaa vaan empä ole saanut aikaiseksi ja toisaalta olen odotellut jos tulisi lääkäriltä jotain tietoa niista tuloksista ei ne varmaan hyvin mieleisiä ole kun se näkö huononi mutta sittempä sen tietää.Pukekaapa kunnolla että ette vilustu.