Eksyinkin heti skypelle siellä oli pariskunta jonka kanssa olen jutellut useampia vuosia ja nyt sattuivat saamaan kiinni heti kun ilmestyin koneelle.Lähden kokeilemaan vielä jos saisin siskot kiinni vai ovatko menneet saunaan lauantai-ilta kun on.

Hieno sää on ollut tänäänkin vaan kauppamatkaan jäi ulkoilu, iltapäivällä kun olin lähdössä soitti poikani tytär ja kysyi voiko hän tulla lastensa kanssa käymään no kyllähän vierailu voittaa ulkoilun ja he tulivat ja oli oikein mukava olla välillä seurassakin vaikka yksinkin olen tottunut olemaan mutta kuten olen täälläkin maininnut en ole mitenkään hyvää seuraa ainakaan itselleni.

Nyt on ollutkin ilma lämpimän puolella ja melko tuuletontakin siihen nähden mitä oli tässä välillä saisi syksy kyllä ollakin aurinkoinen ja tyyni  taitaa vaan alkaa kuivuus haitata maanviljelijöitä näin olen jostain lukenut.Jos lumikin tulisi joulun jälkeen uskallettaisi me vanhuksetkin liikkua kun ei olisi liukasta.