Orvokin%20maljakossa.jpg

Tämä kukka ei ole todellisuutta näin kylmällä säällä mutta tiedän että te jokainen sen ymmärrätte,mutta kaunis se kyllä on vaikka olis aprilliakin ja sitähän se on.

Ei saisi valittaa kylmyydestä vaan nyt se on kyllä ihan totta eikä muuksi muutu,kävin tänään parturissa ja hän leikkasi hiukseni hyvin kauniiksi ja nyt harmittaa kun kukaan ei ole tullut käymään ja kehumaan.Tämä parturi -kampaaja onkin hyvin taitava  se selviää jo siitä kun hän sai minun hiuksistani niin hyvän näköiset.

Jorma ja Kaija tulivat aamulla lehtiä tuomaan ja saivat minulle takin päälle se on niin painava ja minun käteni huonot siihen hommaan he kyllä saattoivatkin parturiin vaan senjälkeen en ole ketään tavannutkaan, minulla on ollut aikomus soittaa Kaisalle vaan on toistaiseksi soittamatta, taitaa olla ensipyhänä palmusunnuntai ja odottelen virpojia viime vuonna he kävivät.

On aikomus soittaa myös Liisalle ja kysyä menevätkö he pelaamaan skibboa,tulikohan se nyt oikein kun viimeksi olin kirjoittanut sen väärin ja tuli huomautus ja saa tullakin tyhmyydestä aina sakotetaan.