Kielo.jpg

Olemme päässeet taas jo viikonloppupuolelle ja sää on pysytellyt uskollisesti pilvisenä en ole kyllä huomannut että olisi tänään satanut vaan kävely on helpompaa kun on jäät melkein sulaneet kadulta ei ole juuri pelkoa liukastumisesta , kävin minäkin ulkoilemassa en niin kovin pitkällä mutta kyllä siinä sai hiukan happea kun kotona ei saa tuulettaa sen lämmön tasaamisen vuoksi vaikka minä en ole niitä miehiä nähnyt kun silloin perjantaina.

Satuin tulemaan koneelle sopivasti  juuri oli Pirkko siskoni skypellä ja juttelimme hetken aikaa hän oli taas kotonaan Vaaralassa ja viikot on kissansa kanssa tyttärensä luona Järvenpäässä kun heillä on kotona remontti.

Minä alan vähitellen kyllästyä tuohon havupalloon joka pyörii tuossa ikkunan  edessä ja minä en sitä siitä pois saa että annammeko olla sen ensi jouluun eihän se varmaan muita kiusaa kun minua.

Nyt tekstikin tuli liian suureksi jostakin syystä olin vähän aikaa pois koneelta ja se oli tavattoman pieni ja sitten kun suurensin tuli liian suuri minä osaan sotkea kaikki paremmin kuin kukaan toinen.