Kranssi.jpg

Lunta on satanut täälläkin ja samoin kertoi ruotsissa asuva siskonikin, eilen oli mies tullut flunssaan ja tänään oli Mailakin yski kauheasti ja kurkku oli kipeä.

Saa nähdä kuinka minun käy rokotuksen olen ottanut vaan ei se aina auta sekään,tänään lähtivät Kaija ja Jorma maailmalle toivottavasti menee kaikki hyvin vaikka Jorma epäili minun pärjäämistäni.

Kun kävivät ennen lähtöään toivat kassillisen kirjoja luettavaksi ja entisiäkin on kaksi vielä kesken lukemisen kyllähän niitä lukee kun vaan näkö pysyy tälläisenä eilinen vieraani viestitteli aamulla ja kyseli minkälaisen arvion Jorma antoi takistani no silloin ei ollut vielä käynyt vaan mitäpä' hän minun takkiani arvostelisi itse olen hyvin tyytyväinen kun tulis kelit että voisi käyttää.

Minun pitää huomenna käydä Sannalla maksamassa teatterilippu on täällä Nokialla ja päivällä "Häät Sastamalassa" niin muistan sen olevan.

Voisin käydä aamulla kuntosalillakin heti aamusta kun ei ulkoileminenkaan onnistu kunnes tiet auraavat ja hiekoittavat.

Kaisa ja Sakrikin ovat lasten kanssa Bilnäsissä autolla toivottavasti on tiet kunnossa tänäänhän heidän täytyy tulla kun ainakin Kaisalla on työpäivä ja Vilpolla koulu ja kyllähän sen Onnankin pitää mennä päiväkotiin.