Kukkia%20kirjeess%C3%A4.jpg

Perjantaissa ollaan vaikka pitkältä on viikko tuntunut kun menin sekaisin niiden  pyhien kanssa joulun tienoilla enkä ole siitä vielä selvinnyt.

Tänään minulle tuli vieras Tampereelta entinen naapuri, hänelläkin on niin hankalaa korvien kanssa kun ne menee lukkoon mitään ei kuule ja hän eilen jo peruutti tulonsa mutta viestitteli aamulla  että voiko tulla hän kuulee taas, näiden korvien kanssakin kun joutuu taistelemaan niin toista tietää.

Kaisakin tuli töistä ruokatunnilla käym,ään ja menimme kolmisin ruokalaan syömään, Kaisahan lähti sitten takaisin koululle töitänsä jatkamaan ja nyt illalla ovat lähteneet koko perhe Bilnäsiin Kaisan veljelle viikonlopuksi.

Me tulimme tänne ja laitoin kahvit tippumaan ja nautimme ruuan päälle kahvit tuli sitten mieleeni että voisin lähteä Leilan kanssa Tampereelle katselemaan villakangastakkia ja niin läksimmekin, monta minä siellä kokeilinkin ja viimein ostin mustavalkoisen takin oli siellä paljon värikkäämpiäkin vaan tuntui että tämä sopi minulle parhaiten alennusmyynnithän nyt on joka paikassa minä ostin Hildeniltä sieltä olen ostanut monta takkia näiden vuosien aikana sain kyllä halvemmalla kun luulin.