Orvokin%20maljakossa-normal.jpg

Olemme juhannusaatossa ja nyt kuuluisi olla lämmintä kaunista aurinkoista ja hauskaa, ehkä jossain onkin mutta meillä sää ei anna aihetta hauskuuteen koska jos menee ulos täytyy pukea melkein talvivaatteet päälle, no se siitä.

Kaija ja Jorma tulivat puolenpäivän aikoihin ja ja laittoivat ruuan Jorma sai kunnian paistaa pihvit ja taisi laittaa kastikkeenkin minä en katsellut sinne päinkään koska halusin kerrankin mennä valmiiseen pöytään syömään kotonani ja niin teinkin.

Ruoka oli huomattavasti parempaa kun yleensä saan kotona kenen vika sitä sietääkin miettiä jälkiruuaksi oli vaan jäätelöä kyllähän sekin on ihan hyvää, hetken vielä istuttuaan he läksivät kotiinsa ja minä jäin ihmettelemään kuinkas tämä loppupäivä meneekään, vaan pian soi puhelin ja Eija soitti hyvät juhannukset ja kutsui käymään Pinsiössä ensiviikolla hanellä alkoi loma joten hänkin on kotona.

Sitten soi ovikello ja siellä oli Liisa eräs naapureistani ja sanoi että grilli on kuumana tule paistamaan makkaraa ja keitetään kahvit, ei ollut kyllä mitään etukäteissuunnitelmaa mutta joku oli laittanut homman alulle, mielelläni läksinkin olihan siellä juttukavereita,menin ja siellä olikin väkeä varmaan kymmenen  henkilöä minä en halunnut makkaraa koska olin juuri syönyt vaan kahvia joimme ja monet jäivätkin vielä sinne minä kiirehdin tyhjentämään tiskikonetta jonka olin lähtiessäni saanut pois päältä.

Näin olemme jo iltapuolella  ja nyt paistaa aurinkokin toivottavasti huomennakin.