Narsissit.jpg

Eilen oli niin kaunis syksyinen sää ja tänään hyvin syksyinen vesisade joten näin ne ilmat vaihtelee ulkona en ole käynyt sen enempää kuin eilenkään, ei tullut tänään lehtiäkään vaan Kaija ja Jorma kävivät , tulivat hisvipaistin kanssa ja keittivät vaan perunat ja pääsin taas valmiiseen ruokapöytään.

Televisiota siinä katselin vähän aikaa ,"Sydämmen asialla"oli menossa ja olen sen useinkin katsellut jos olen ollut silloin kotona, sitten lueskelin eilisiä lehtiä ja hämmästelin että mitähän minä eilen luin kun nämä oli lukematta.

Aukaisin koneen ja lueskelin sieltäkin keskustelupalstalta jotain höpötyksiä ,ovikello soi ja sieltähän tuli Jaana oli vienyt Nooran johonkin reeneihin ei viipynyt kauan kun meni sitten hakemaan Nooran pois ja kotiin oli suunta.

Tulin sitten koneelle uudestaan ja nyt olin skypettelemässä siskoni kanssa hän meni television luo pelaamaan pingoa se tapahtuu jotenkin siellä lähetyspaikalla toivon että hän saisi suuren palkinnon on kuulemma mahdollisuus saada vaikka auto, minä en ole koskaan lotonnut en usko niihin.