Olin taas kerhossa ja aamulla oli pakkasaamu ei kovin paljon asteita mutta kuitenkin miinuksella oli, meidät haetaan ennen yhdeksää ja kun minä menen viimeisenä toiset menijät ovat jo autossa, kyllä siellä on ihan kiva olla kerranviikossa on suurin piirtein samanikäistä juttukaveria ei meitä ole kovin paljon nytkin oli neljä naista ja kolme miestä miehistä puuttui yksi. sinne tuli tuli naisihminen joka lausui runoja ja kertoili jotain minä en kuullut niin kovin hyvin kun olin melko kaukana ja hänellä oli vieno ääni.Siellä on mahdollisuus käydä saunassa ja joku henkilökunnasta on mukana vanhoja kun olemme kaikki ja kaatumisen pelko on jokaisella. Tänään paistoi aurinkokin aika kauankin joka piristi mieltä kummasti kun on ollut niin pimeitä päiviä. Tulokyytikin on turvallinen kun heidän on vietävä asiakas ainakin ovelle saakka ja heikomma viedään ihan sisälle saakka  ja kuten usein omakotitaloissa on ulko raputkin niin kuljettaja saattaa aina ja aukaisee oven ja katsoo että henkilö menee sisälle se on mielestäni hyvin ajateltu asia vanhojen ihmisten ollessa kyseessä, minä pääsen vielä ja osaan oven avata vaan mahdollisuus avun saantiin tuo turvallisuutta tulevaisuuteen.