Eilen illalla joskus kahdeksan jälkeen soi ovikello ja siellä oli tämä seinänaapurini ja kyseli soitteleeko joku minun ovikelloani yöllä sanoin etten minä ainakaan ole kuullut hän kertoi että melkein joka yö hänen ovikellonsa soi ja kun hän menee avaamaan oven siellä ei ole ketään ja käytävässäkään ei ole valoa, se ei tunnu kovin uskottavalle koska valo syttyy heti kun joku astuu käytävään, pohdimme asiaa eikä se siitä kummemmaksi tullut hän on kyllä valittanut samaa joskus aiemminkin.Sitten hän kertoi taas kaikki entiset asiat jotka olen kuullut jo monesti vihdoin hän lähti joskus yhdeksän tienoilla.

Kaija ja Jorma tulivat aamupäivällä toivat lehden ja Jorma nosteli ylähyllyille tavaroita joita olin ottanut esille kun yhä edelleen on pikkutavaraa paikoissa johon ne eivät kuulu ja se vaivaa minua mutta nyt on taas yksi hylly tyhjennetty korkeuksiin, lenkille he olivat menossa. 

Siellä käy melko kova tuuli mutta aurinko paistaa ja plussan puolella on lämpötila, läksin tielle jossa en ennen ole kulkenut, alkumatka oli tuttua vaan sitten ajattelin katsoa  hiukan eri reittiä mäkistähän täällä nämä tiet ja polut on ohitin paikan jossa mainittiin jotain teatterista näkyi polku jossa oli silta puron yli eikä ollut ajotiet ihan likellä mukava siellä oli kulkea metsäpolkua vaikka alkoi jo tuntua hankalalta käsissä ja jaloissa mutta kotiin saakka jaksoin ja aikaa oli kulunut melkein puolitoista tuntia vaan sainhan raitista ilmaa.