Kisu%20kukkineen.jpg

Löysimpä taas kissan blogilleni ja vielä kukkien kanssa noista minä tykkään.

tänään on todellakin ollut oikein kunnon  vesisade ,kävin kaupalla vähän kauempana ja sadetakin laitoin päälleni vaikka kun autolla menee ja tulee eihän siinä ehdi juuri kastua ja kun lähden meidän talosta ovi on tunnelissa joten ompahan  jotakin hyvääkin vaan en ole huomannut.Tämä Citymarket on hyvin suuri ja minä käyn siellä harvoin että kyllä siinä menee aikaa etsiessä tavaroita mitä on vailla vaan  eipähän ole enää kiirettä, läksin lähinnä suklaamunien vuoksi kun on huomenna Palmusunnuntai ja Vilpo ja Onna ainakin tulevat virpomaan, kävivät vuosi sittenkin.

Paljon siellä oli väkeäkin ja minä pidän siitä kaupasta senkin vuoksi  kun on apteekki katutasossa ja pääsen rollaattorillakin enkähän minä muutenkaan pääse kauppaan ilman sitä kun tulee ostettua ruokaakin useammaksi päiväksi.

On harmillista kun monelta meidänkin talosta on lopetettu sotetaksin käyttö on vähän huono olo kun minä saan käyttää kun minulla vammaispalvelun kautta.

Yritin kalastella itselleni kauppakaveria vaan en onnistunut olin myöhässä olivat käyneet jo kaupassa.Oli vähän hankaluuksia kuulolaitteen  kanssa välillä lakkasi kuulumasta ja sitten kun pamautti auki luulin että joku ampu korvaan vaan ei nyt vielä' vaan kyllähän ne sitäkin tekee monissa maissa.En tiedä minkälaista säätä lienee luvattu huomiseksi vaan senhän näkee huomenna.

Hyvää ja aurinkoista Palmusunnuntaita teille kaikille.toivoo Isomummi.