Olin sopinut erään entisen naapurini rouvan kanssa tapaamisesta Sokoksella tänään, minä en ollenkaan tiennyt että siellä oli 3+1 päivät ja siellähän oli niin mieletön väen paljous ettei tahtonut mahtua liikkumaan, kyllähän me kävimme joka kerroksessa katselemassa vaan ainoat ostokset teimme ruokaosastolla ettei tarv itse mennä huomenna kauppaan jos on sade kuten tänä aamuna.

Siinäpä ne tämän päivän kuulumiset melkein olikin kun en ulkoilemassakaan ole käynyt yhden puhelun olen puhunut ja kun tulin koneelle sähköpostia oli tuttava rouva joka oli käymässä Sveitsissä jossa hänen poikansa asuu kirjoittanut terveisiä sieltä.

Ja nyt tällä välillä skypettelin nuorimman siskoni kanssa joten terveisiä olen saanut paristakin paikasta, sillä aikaa kun olen istunut tässä koneella on ilta hämärtynyt yllättävän paljon lieneekö mennyt pilveen vaikka jos oikein ymmärsin huomiseksi oli luvattu aurinkoista säätä että ulkoillakin ehkä voisi.