Kukkakimppu.jpg

Olen ollut tavoittamattomissa kun kone sanoi sopimuksen irti ja oli paritäivää suutarissa tänään Jouko toi ja laittoi johtoja seinään, on se hyvä kun on noita poikia jotka laittelevat koneita kuntoon ja juoksuttavat suutareissa että saa taas toimimaan, olin tiistai-kahvilla ja nyt odottelen Kaisaa ja lapsia kylään.

On ollut monta aurinkoista ja lämmintä päivää eikä ole juuri tuulikaan häirinnyt ja tämä päivä on yksi niistä näitä päiviä kun olisi niin jo kelpaisi olla ja eleä,tänään aamulla menimme Tyynen kanssa seurakunta-talolle vanhusten kerhoon ja siellä tehtiin pääsiäiskorttejakin ja laulettiin myöskin luettiin.

Minä läksin vähän aikaisemmin ja kävin automaatilla kun tämä konekin oli korjattavana ja heti kun tulin koneelle pääsin juttusille Mailan kanssa oli ihmetelleet minun poissa oloani kun ei ollut mihin blogia kirjoittaa ja kuului olleen Kaijan konekin remontissa joko lienee kunnossa.

Maila kertoi että saa nukutuksi hyvin huonosti, se on kanssa kelju tauti olen minäkin sitä sen verran kokenut mutta nyt olen saanut nukuttua melko hyvin.