Perhoskukka-normal.jpgTänään on ollut tosi ihana päivä sään suhteen ja muutenkin, Jorma tuli aamulla ja hetikohta myös Jouko autoineen ja läksimme huonekaluliikkeeseen ja tilasimme minulle vuodesohvan ja nojatuolin vaan ne saa joskus viikkojen päästä koska halusimme erikankaalla kun mitä liikkeessä oli ja molemmat samalla kankaalla, minusta tilausaika on kovin pitkä vaan kyllä tämä myyjä lupasi kiirehtiä jos siitä olis apua,olin tosi tyytyväinen ostokseen.

Minä olin aamulla pessyt koneellisen pyykkiä ja saanut ne jo kuivumaankin olisin halunnut että olisimme menneet johonkin syömään vaan pojilla oli omat kiireensä ja se jäi tekemä'ttä.

Talossa oli kahvittelupäivä' ja menin sinne ja väkeäkin oli kohtuullisesti en voinut olla siellä kovin kauan koska oli edessä vielä kaupassa käynti, oli tosi ihanaa kävellä kesäisessä ympäristössä ja läksinkin menemään puiston halki siellä oli paljon lapsia leikkimässä ja suuremmat urheilivat ja lasten äänet kaikuivat ja sehän on musiikkia ainakin minun korvilleni.

Pääsin kadulle saakka ja siellä tuli nuori tyttö ja kertoi että hänen puhelimestaan oli virta loppunut ja hänen pitäisi soittaa numerotiedusteluun kun hän ei muista sen henkilön osoitetta eikä puhelin numeroa johon hän on menossa, annoin  puhelimeni ja sanoin että sillä ehdolla että annat sen takaisin, hän ei jostakin syystä päässyt haluamaansa numeroon ja sanoin että soitan pojalleni osaako hän sanoa missä vika voisi olla, poikani sanoi että sinun puhelimellasi ei pääse n umerotiedusteluun ja ota puhelimesi ja lähde menemään. Sattuikin tulemaan samasta talosta naapuri ja kerroin asian hänelle ja he jäivät selvittämään asiaa toivottavasti onnistui, poikani soitti kun olin jo apteekissa että mikä on tilanne voin saada nuhteita hyvänuskoisuudestani.

Kävin sen jälkeen kaupassa ja kävelin kotiin hiljalleen kun oli niin ihana kesäinen sää voi kun olis näitä päiviä tällä viikolla useampiakin ja voisin olla ulkona ja tietysti muutkin.