Akileijat-normal.jpg

Tänään en ole ulkoillut enkä käynyt kaupassakaan mutta ompelimossa kävin kesäpukuni josta en ole yhtään varma tarvitsenko sitä jos kesä jatkuu näin koleana. Jorma kävi aamullatuomassa lehdet ja Kaijan kanssa iltapäivällä vaihdettiin pariin kukkaan mullat tai Kaijahan ne vaihtoi mutta minä keitin kahvit niin että jotain minäkin olen saanut aikaiseksi.

Olen yrittänyt soitella kolmellekin henkilölle saamatta vastausta ihmisillä on ilmeisesti niin kiireitä näin juhannuksen alla etteivät ehdi keskittymään puhelimen sointiin,yhden ystäväni kanssa viestittelimme hän menee tyttärensä mökille juhannukseksi ja uikin jos vaan tarkenee toivotaan että lämpenee vaikka sellaista ei ole luvattukaan mutta toivoa voi.

Katselin televisiosta "Kyläsairaalaa " vaan siinäkin oli paljon ikäviä tapahtumia ettei siitä juuri mieli ilahtunut, mielestäni minä en löydä televisiostakaan kovin mieltä ilahduttavia ohjelmia olenko hakemassa väärään aikaan vai eikö niitä todellakaan tule.

Olemme sopineet siskojeni kanssa illalla että koetamme päästä kaikki kolme skypelle yhtä aikaa eilen illalla jäi jutteliumme niin lyhyeksi, se ei ehkä heille merkitse niin paljon kuin minulle joka olen yksinäinen ja joskus tunnen todella sitä olevani ja se ei ole kovin mukava tunne sitä ei tule ajatelleeksi ennenkuin se on omalla kohdalla mutta eteenpäin on vaan yritettävä kun tilanne on tämä.