Tummat%20ruusut-normal.jpg

Tänään olin Nokian kirkossa Lassin (Villen pojan) konfirmaatiossa  ja juhlat olivat heillä kotona voimme olla ulkona kun sää oli niin hyvä ulkoilma juhlintaan, väkeä oli noin 50 henkilöä meitä  sukuakin oli minun kolme poikaani perheineen ja heidän lapsillaankin on jo perheet joten  meitäkin oli jo 18 henkilöä jos osasin oikein laskea ja ystäviä perheineen vielä enemmän melkein puolet oli lapsia joiden oli hauska juosta ulkona ja hyppiä trampoliinilla.

Ensin oli ruokailu joka haettiin sisältä ja söimme ulkona minä tietysti olin erikoisasemas-sa ja Kaija toi niin ruuat kuin juomatkin valmiiksi eteen, ilman tarkoitusta ryhmittyminen tapahtui melkein suvuttain tai ainakin meidän suku oli samoissa pöydissä kyllä Villen perheen jä'senet kävivät jokaisissa pöydissä keskustelemassa, aikaa meni melkein kolme tuntia juhlimiseen sitten aloimme lähteä jokainen kotiaan kohti minä,Kaija ja Jorma pääsimme Annen ja Jounin kyydissä kotiin.

On raukea olo kun olin niin kauan ulkona ja poissa kotoa vielä kauemmin, mukava oli katsella lasten leikkiä ja juoksemista he sopeutuvat tosi nopeasti vieraassa paikassakin toisiin lapsiin ja siihen menoon joka siellä vallitsee.

Juuri soitti eräs ystäväni jotka ovat nyt kesäasunnollaan vaan on muutto edessä kun myivät rivitaloasuntonsa ja ostivat kerrostaloasunnon mutta muutto on helpompaa kun ei ole kiirettä vaan vähitellen kuljettavat tavaroita uuteen asuntoon ja saavat laittaa heti paikoilleen. Tälläistä tänään aloitamme uuden viikon huomenissa.