Narsissit-normal.jpg

Niin että kiirettä on ollut tänäänkin, aamulla laitoin pyykkikoneen pyörimään ja saatuani vaatteet parvekkeelle kuivumaan laitoin toisen koneellisen.

Kaija Jorma kävivät tuomassa lehdet ja läksivät asioilleen joku oli kyllä kaiketi känyt sillä aikaa kun minä olin kaupassa koska kahvipaketti oli ilmestynyt hyllyyn.

Kaupassa kävin minäkin ja heti kun menin ulos ymmärsin että vaatetta oli liikaa kun olikin niin lämmin sää ja on ollut koko päivän.

Minulla on mennyt aikaa silitellessä vaatteita sitä mukaa kun niitä on kuivunut koska sitten on hommat hoidettu ja saa pyykit kaappiin , nämä jutut ei taida juuri ketään kiinnostaa vaan kun minä en pääse matkustelemaan rajoittuneen liikuntani vuoksi ei tässä nyt niin kummallisia asioita tapahdu päivän mittaan ja asioita ne on nämäkin.

Kun olin syönyt ja vähän aikaa katsellut televisiota puin lenkkivaatteet ja läksin sauvalenkille metsään kun siellä on varjoisaa ja penkkejä jossa voi istahtaa ja ihmetellä pari naapuria tapasin pihalla lähtiessäni ja toisella oli iso paketti tuikkukynttilöitä kainalossa kerroin kyllä ettei ole vielä joulu ihan lähelläkään vaan sitäkös hän uskoi.

Nyt lopetan kun teksti meni niin pieneksi etten näe kirjoittaa eikä kukaan pysty lukemaankaan.