caflowers8.jpg

Tänään on ollutkin rattoisa päivä, aamulla paistoin lihapullia eilen illalla tein jo taikinan niin oli helpompi aloittaa niiden teko ja paisto tänään.

Ulkoilemassa en ole käynyt jos oikein katsoinpakkasta oli 12 astetta ja hiukan on luntakin satanut jossain välissä ei mitenkään paljon mutta senverran että sanoa saa.

Anne ja Jouni tulivat puolenpäivän tienoilla ja olivatkin muutaman tunnin oikein oli rattoisaa jutella kun kiire ei ollut mihinkään, toivat havupalloon valolamppuja nyt on tosi hauskan näköinen laitoin jo palamaan kun on jo pimeää.

Kävimme katsomassa salilla kuntoiluvälineitä saa nähdä pystynkö minä mitään käyttämään, tiistaina tulee käymään henkilö joka ohjaa niiden käytössä tuttuja ne minulle ovat mutta eivät vielä ihan oikeilla paikoilla luulen ja onhan minun jalkojeni asento jo vuoden harjoituksen puutteessa muuttuneet. Olisin mielissäni jos edes joku laite sopisi minun jaloilleni hiukan kyllä epäilyttää.

Oli mukava jutella Annen ja Jounin kanssa minua vaivaavista asioista kun on niin vähän henkilöitä joiden kanssa voi joistakin asioista puhua ja nyt oli tilaisuus siihen kun heilläkään ei ollut kiire.

Jorma soitti aamupäivällä pienen puhelun kertoi siellä olevan lunta ja pakkastakin pääsisivät nyt kunnialla sieltä takaisin sitä toivon.