Kiinanruusu.jpg

Tulipa kaunis kiinanruusu blogilleni, juttelimme juuri Mailasiskoni kanssa skypellä,yritän vielä jos saisin Pirkonkin  juttusille,Göteborissa oli kaunis aurinkoinen sää tanään ja krookuksetkin kukkivat meillä ei ole siitä tietoakaan.

Kyllä täälläkin oli aamupäivällä poutainen sää mutta nyt illalla on satanut aika lämmintä on kyllä ollut ettei siinä ole valittamista.

Olin sopinut Leilan kanssa että käymme tänäänkin Tampereelle olin tilannut viime käynnillä itselleni hatun otettiin mitat kun min ulla on niin pieni pääettei ne valmiit käy kun ovat liian suuria, oli minun mielestäni ihan hyvä minulle ja sopii väreiltään tuon kevättakin kanssakin hyvin. Menimme sitten Sokokseen ja kävimme juomassa kaakaota ja sen kanssa lihapasteijan oli oikein hyvää.

Täällä talossa oli kahvitilaisuus ja olin sielläkin ja sitten jaoin lääkkeet viikoksi ,kyllä Jorma ja Kaijakin kävivät aamupäivällä vaan nyt ei ole kuulunut mitään.en m uistanut olis pitänyt ostaa Sokokselta ruokaa kun on mennyt paripäivää syömättä vaan empä muistanut eikä ole nälkäkään katselen pakasteesta jotain mistä laitan ruokaa huomiseksi on siellä jotakin.

Kello on nyt 18,30 ja on melkoisen pimeä siitähän minä olen sitä höpötystä pitänyt kaiken talvea vaan jospa nyt alkaisi jo valkenemaan ja saisi ne kevätkukkaset täälläkin nousta kukkimaan.