Kokeillaampa uudelleen kirjoitin jo kerran ja ja se katosi,no ihmeitä en ole saanut aikaiseksi eiliset pyykit silitin ja eikä sitten muuta, Kaija ja Jorma kävivät aamulla ja Kaija vaihtoi lakanat ja vei pyykkiin ja Jorma oli tehnyt makaronilaatikkoa Villen ampumasta peurasta ja toi minullekin , lunta on satanut ja on kuulemma liukastakin minä en ole käynyt ulkona enkä puurojuhlassakaan kun en arvannut mitä se vatsa tykkää riisipuurosta ja toinen syy oli se en viitsinyt alkaa vaatteita vaihtamaan kun se oli juhla.Eilen pesemäni pyykit silitin ja olen lueskellut lehtiä ja televisiotakin katsellut  vaikka ei sieltä mitään kunnon  ohjelmaa tule, Jorma kehoittaisi ajattelemaan positiivisesti vaan kun ei se onnistu minulta.Joulukortteja sain ja kyllähän minä lähetinkin vaan en tiennyt kaikkien niiden osoitteita joilta sain mutta soittelen vaikka ennen joulua. Sain sähköpostia Hannalta jonka kanssa kirjoittelemme joskus, hän asuu Kuopiossa ja podemme samoja vaivoja.

 Joku naisihminen soitteli Gerberat.jpgjoka on tuonut jotain seurantalaitteita ja jostakin on patteri loppunut tulee huomenna klo 11 vaihtamaan sen, niitä valojuttuja kun on vähän yli oman tarpeen joutaisivat pois kaikki, no itseppä olen luvan antanut. Toivottavasti ei huomenna ole kovin liukasta kun minulla on parturi tilattuna ei se ole kaukana mutta liukkaus ei sovi minulle.Eikä myöskään tämä moneen kertaan kirjoittaminen sormille mutta omaa oli tyhmyyttäni kun en tallentanut.