Yritin taas kuvan siirtoa vaikka hyvin tiedän etten siinä onnistu, vanhuus teettää kaikkia tyhmyyksiä. On ollut hyvin kivulias päivä on särkenyt niveliä ja lihaksia syytä en tiedä mutta olenhan tähän jo jotenkin tottunutkin silti aina yritän etsiä syytä kun kivut alkavat.

Jaana pojanpoikani vaimo tuli siivoilemaan ja pyysin sitten kuorimaan porkkanat ,perunat ja bataatin tein vihanneskeittoa useamman päivän varalle tein sitten iltapäivällä lihapullataikinan ja paistelen huomenna, pitää jotain tehdä ettei koko ajan ole mielessä kipu

Kävin iltapäivällä sauvalenkilläkin vaikkei se  ole kovin viisasta kun niveliä särkee tekisi mieli ennustaa että huomenna on pyry tai vesisade silloin syy olis löytynyt.

Kun nyt olen oikein valitus päällä kerron että nyt olen kyllästynyt koiran haukuntaan on se haukkunut koko ajan tämän neljä kuukautta ja paljon siitä on naapuritkin valittaneet minä olen yrittänyt olla kärsivällinen vaan nyt alkaa olla mitta täysi, lähin naapuri oli sitä mieltä että se haukkuu silloin kun on yksin vaan missä ne vanhat ihmiset ovat illalla myöhään, no sehän ei taas kuulu minulle mutta yleensä kerrostalon säännöissä kielletään kaikki häiriöt yöseutuun ja koskaan ennen en ole joutunut kuuntelemaan haukuntaa mihinkään aikaan.