Narsissit-normal.jpgHuonosti nukutun yön jälkeen olin hiukan väsynyt ja kiukkuinenkin ja kaikki johtui eilisestä asukaskokouksesta joka raivostutti minua.

Aamuaskareitten jälkeen silittelin eiliset pyykit ja jotain muitakin vaatteita koska silloin kun olen sellaisella tuulella minun täytyy koko ajan tehdä jotakin etteivät ajatukseni siirry siihen kiukuttavaan asiaan.

Kaija ja Jorma toivat lehdet ja Jorma täytti netissä veroilmoitukseni joten sekin huoli on ohitse silittelyn jälkeen soitin pari puhelua tulevien viikkojen menoista, sen jälkeen kävin tilaamassa kampaajan jonka sain 20 pv.

Kävellessäni sieltä kotiin tuli vastaani yksi naapurini jonka kanssa juttelimme ja hän  kyseli mitä teen iltapäivällä ja olin ajatellut lähteä joko Jyskiin tai Citymarkettiin katsomaan löytäisinkö silityslaudalle suuremman päälystän hän halusi lähteä mukaan ja tultuani tilasin auton joka tuli vasta tunnin päästä ja otettuamme mitat läksimme matkaan.

Nokian Citymarket on suuri että siellä saa kävellä kunnes löytää etsimänsä jos paikka ei ole entuudestaan tuttu vaan löytyihän se ja jotain muutakin pientä, tilasin paluukyydin janiin oli se asia hoidettu ja tämä naapuri oli niin ystävällinen että tuli laittamaan päälystän paikoilleen.

Kun tulin koneelle Pirkko olikin skypellä odottelemassa ja juttelimme melko kauan muistutin häntä että tänään on vanhimman jo kuolleen siskomme syntymäpäivä siitäkin löytyi sitten uusi keskustelun aihe, en ole sen kummemmin käynyt ulkoilemassa vaikka sää onkin kohtalaisen  hyvä.

Nyt alkaa jo väsyttää eilisen huonosti nukutun yön jälkeen ja toivon että se nukkuminen onnistuisi nyt paremmin.