Kyllä toivoa on vaan kuvia ei siirrettyä saa vaikka kuinka toivoisi, kuinka se onnistuikaan joskus aikoinaan, ihmettelen vaan ja kyselen jotain on muuttunut paljon.

Päivä on ollut hyvin vaiherikas tänään, aamulla kun olin lähdössä kimppalenkille Jorma toi juuri lehdet menimme alas samalla hissillä minä menin vaan kerrosta alemmas kävelimmekin melko pitkän lenkin koska aikaa kului toista tuntia vauhti ei kyllä ollut kova sillä keskustelu hiljentää menoa ihan mukavaa oli ja sääkin oli hyvä.

Olin muuten ennen lähtöäni laittanut vaatteita tuulettumaan parvekkeelle ja hyvin siellä pysyivätkin kun tuuli ei juuri käynyt keräilin ne pois tultuani ja yhden toppatakin laitoin pussiin ja vein varastoon samalla kun Eija ja Jouko hakivat tuolit jotka olivat heille menossa tulivat niitä hakemaan ja kävivät talon ruokalassa syömässä kun en tiennyt aikaisemmin heidän tulostaan että olisin laittanut ruuan.

Kerhotiloissa oli Orifleimin tuotteitten esittely ja kävimme siellä Eijan kanssa ja hän tilasikin jotain jotka tulevat ensiviikolla Sannalle ja minä haen ne sieltä, olihan siellä meitä aika paljon ja kauppakin kävi vaan kovia he ovat puhumaan niin etten minä pysy jutussa mukana, Eija kehui että ovat laadukkaita tuotteita.

Ville soitti että pikkutytöt tulevat huomenna iltapäivällä paistamaan kanssani lihapullia olin siihen kyllä varautunutkin kun oli jo aikaisemmin puhetta, käteni tuntuvat tällähetkellä niin kipeiltä että suunnittelin että olen vaan pomona ja tytöt saavat tehdä työt voivat siitä ehkä pitääkin.