Gerberat.jpg

Kävin aamulla apteekissa ja samalla kaupassa poutaista on ollut ja aurinkoistakin vaan tuulee ja viilentää ilmaa joten kun olimme kahvilla melkein kaikilla oli villatakit päällä eikä ollut yhtään liikaa ja juhannus on muutaman päivän päästä toivottavasti silloinkin on aurinkoista.

Sanna on kesälomalla ja hänen tilallaan on Lotta hyvin nuori ihminen , minulla tiskikone teki taas sen tempun että tiskauksen jälkeen jätti vettä koneeseen sen on tehnyt kerran ennenkin ja silloin kävi kaksi erimiestä sitä korjaamassa ja puhuttiin jopa koneen vaihdosta Lotta kävi sitä katsomassa ja minun tehtäväkseni jäi aamulla soittaa kiinteistöhuoltoon kun kello oli yli 15.30 kun huomasin tapahtuneen ja se huolto oli jo kiinni ja minä olen huomenna lähdössä käymään Tampereella ja tämä on häiritsevä tekijä suunnitelmiini.

Jaana on luvannut tulla käymään nyt illalla täällä onhan sekin vaihtelua,  mietin tässä mitä sitä osaan laittaa päälle huomenna että tarkenen vaikka tuskin me kovin paljon ulkona kävelemme tapaamme Sokosella ei minulla mitään ostamista ole muuta kun kävelysauvojen kumitassut jos noi mitkä laitoin ei pysy sauvoissa vaikka enhän minä ehdi juuri kokeillakaan niitä ennen sinne menoa.