Päivä on ollut pilvinen ja sateinen oikein ikävä ilma vaan kun niitä ilmojakaan ei pääse valitsemaan on tyytyminen tähän jospa huomenna paistaa vaikka aurinko eikä tuule tosi ihanaa. Aamulla leivoin pullaa kun Kaija ja Jorma poikkesivat  kun toivat lehdet joita en ole vielä ehtinyt lukea. Jorma aukaisi koneen ja ihme kyllä minäkin olen saanut olla rauhassa etteivät kirjaimet ole hyppineet silmille kuten joskus tekevät.

Minulla on viisi lapsenlasta ja lähettelin heille kevät terveisiä toivottavasti huomaavat, ajattelin sitäkin kuinka ihmeellistä porukkaa me vanhukset olemme minulle soitti eräs ystäväni ja alkoi puhua että et usko kuinka hirveästi häntä häiritsee kun ilmastointi laite hurisee vallankin yöllä ettei voi nukkua ilman korvatulppia, sanoin että etkös sinä ole muuttamassa juuri sen takia tässä kuussa, minä olen jo muuttanut kaksiviikkoa sitten vaan täällä on ihan samanlainen häiriö, olen aivan ällistynyt hän on muuttanut sen ilmastoinnin takia jo kaksia kertaa ja täälläkin  on sama vika.

Kävimme läpi minun asuntoni ilmastoinnin jossa minä en toistaiseksi ole huomannut mitään häiriötä ja ihmettelimme kuinka nykyaikana ei saada sellaista vikaa korjattua, en voi epäillä hänen juttujaan koska en ole siellä vielä käynytkään ja miksi hän sellaista puhuisi vaan ihme on sekin että vuoden aikana hän on huomannut sen kolmessa asunnossa,hänellä on kaksi aikuista tyttöä mutta hän ei ole nyt tätä viimeistä ongelmaa kertonut etteivät tytöt hermostu, siis miten tämä asia ymmärretään vai eikö mitenkään.

Tuli mieleeni minulle viikonloppuna tapahtunut mysteeri ei ole selvinnyt sekään minulta katosi kuivumassa olleet päälyshousut ja pyyhe ja tilalle ilmestyi naisten alushousut,siis emme tiedä missä mättää olosuhteissa vai missä, jossain on kuitenkin mätää.