Hämmästyin kun edellisten päivien kirjoituksia ei näkynytkään mahtoiko jäädä kirjoittamatta kyllähän näinkin voi käydä mutta ei se mata kaada. Tänään olin "Vastamajassa" kuten aina keskiviikkoisin ja ihan mukavaa olikin. Taysistä tuli eilen iltapäivällä kirje, sehän se syy kirjoituksen puutteeseen varmaan olikin kun se aiheutti niin monta etsimistä vuosiluvuista, nythän se selvisikin ilman suurempia miettimisiä .Olen kyllä tänäänkin ongelmoinut sen saman kirjeen takia  joka tietää minulle sairaalareissua se ei liene ongelma vaan siihen varautuminen, Eija kävi ja vei osan kirjeestä Joukolle kopioitavaksi kun minulla ei ole monistuskonetta kun tietokonepöytä on liian pieni siksihän se vietiinkin pois. Jormalta tuli aamulla joko tänään tai eilen viesti että siellä etelässäkin sataa lohdutin että niin täälläkin.Eija lupasi huomenna toimittaa sen vastauksen postiin jonka olen yrittänyt kyhätä Taysiä varten .Loppuviikolla ei muistaakseni olekkaan ylimääräisiä menoja kaupassa käynti vaan huomenna ja ehkä lauantainakin.Eijakin lähtee huomenna serkkunsa kanssa etelään paikkaa en muista vaan kesä siellä pitäisi kuulemma olla ja toivottavasti onkin Oikein hyvää matkaa !!.