Maljakko.jpg

Tänään läksin ensikerran ulkoilemaan jo 8,30 kun pelkäsin että alkaa sataa jos lähden myöhemmin en ole varma satoiko koko päivänä, puolilta päivin kävin kaupassa ja oli tosi aurinkoista ja kuumaakin joten tänään en puhu mitään sateesta, Jorma toi lehdet vasta iltapäivällä kun he Kaijan kanssa kävivät aamusta Tampereella asioilla.

Talon ravintolassa oli tänään erittäin hyvää Janssoninkiusausta ja maistettuani kävin myös huomiseksi ettei tarvitse laittaa ruokaa huomennakaan näinhän sitä oppii laiskaksi vanhetessaan vaikka olenhan minä sitäkin laittanut montakymmentä vuotta viisihenkiselle perheelle , kehumpahan itse ettei toisten tarvitse.

Olin iltapäivällä keinullakin vaan ei siellä kovin lämmin tuuli ollut vilu tuli että piti pois lähteä ja laittaa kahvit että lämpenin ja olihan se hyvääkin. Minulla on Tampereella yksi lapsuuden aikainen ystävä joka soitti  ja kertoi ettei ole elämässä muuta iloa kun yhden lapsenlapsen kaksostytöt Englannissa ja heitä hän odottelee heinäkuussa käymään ,on kyllä Tanpereellakin vaan eivät käy.

Nyt kyllä olin ilkeä ja pyydän anteeksi, onhan minulla jälkipolvea enemmän ja toistaiseksi ovat käyneetkin lienenkö siitä ylpistynyt..