Pimeätä ja kosteata on ihan niinkuin Seija kirjoitti kommentissaan minä en ole seuraillut mitä ovat vastaisen varalle luvanneet eivät osaa ennustaa enää metereoloogitkaan.

Minä olen jo tottunut tähän vaikka joka kirjoituksessani sitä valitankin kun ei odota parempaa ei tule pettymyksiä jokaisen asian kohdalla se on näin.

Tänään kävimme kahden poikani kanssa katselemassa minulle uusia tuoleja ja löysimmekin ja ostimme piti vaan tilata saa parin viikon kuluttua jos oikein ymmärsin.

Ostin myös sen paljon puhutun taskulampun ovat vaan nekin niin uudenaikaisia ettei juuri lampuksi heti tajua, yritin saada kasaan ja soitin jo pojallekin ettei siinä ole polttimoa hän lupasi tulla huomenna laittamaan kuntoon vaan sain sitten itsekin kun aikani toheloin.

Olen tänään laitellut loppuja joulukoristeita laatikoihin jaja vaihdellut koriste-esineitä että näyttäisi että kevättä kohti mennään kuten Jokke sitä julisti joten niin se varmaan onkin.

Ei ole käynyt vieraitakaan moneen päivään muuta kuin lehden tuoja henkilöt vaan he eivät ole vieraita, viikonloppu se on tulossa niin että käyn huomenna kaupassa että on mistä sapuskaa laitella  ja leipoakin varmaan pian pitää kun joulutortut on loppuneet.