Kisu%20kukkineen.jpg

Aamulla sitin pyykit jotka olin eilen pessyt ja kuivuneet yö seutuun, lehden tuojat poikkesivat kaupalle mennessään ja minä yritin järjestellä asuntoa kuntoon vieraita varten oli tulossa Tammikartanosta kaksi rouvaa vierailulle.

Olikin aamusta kaunis ilma melkeimpä aurinkokin näkyi poutaista kuitenkin he tulivat ja toivat hyvin kauniin valkoisen ruusun tuliaisiksi kun vaan osaisin hoitaa että menestyisi edes muutaman viikon, syklaami jonka edelliset vieraat toivat on jo melko nuutuneen näköinen, kastelun olen suorittanut  netistä katsomieni ohjeiden mukaan toivon sen vielä virkistyvän.

Alkuseurustelun jälkeen aloitimme kahvittelun ja hyvin maistuivat tarjoamisetkin josta olin tietysti mielissäni ja juttuahan meillä riitti kertoivat kaikki sen asuin alueen tapahtumat ympäristö oli möyritty kun Tammikartanon viereen rakennetaan uusia taloja kyllä se alue alkaa olla melko tiheään asutettu jos siihen kolmekin taloa tulee vaan eipä haittaa minua.

Kun he suunnittelivat pois lähtöä päättivätkin mennä bussilla joka menee Pirkkalan kautta aikaahan siinä menee mutta maisemia näkee, läksin saattelemaan kävelysauvojen kanssa että voin tehdä sitten pienen lenkin.

Poutainen sää oli vaan tuuli oli jotensakin viileä vaan kävellessä kyllä tarkenee.Näin alkaa olla tämäkin päivä illassa ja pimeää on.