Nyt olen sitten rokotettu infulenssaa vastaan toivottavasti tehoaa, en kyllä yleensäkään ole flunssaa sairastellut  töissä käynnin jälkeen kun on mahdollisuus levätä jos siltä tuntuu ja olen vähemmän tekemisissä nuhaisten ja yskäisten ihmisten kanssa kun en kulje yleisissä kulkuneuvoissa mutta ei ole haittaa jos varmistaa.

Terveysasemalla olikin väkeä paljon varmaan monet ihmiset hätääntyivät kun on kirjoiteltu sikainfulenssasta ja sen vaarallisuudesta, hyvä oli kun järjestettiin vielä mahdollisuus rokotukseen.

Tampereella on Mummonkammari ja olin siellä vapaaehtoistyössä silloin kun se alkoi yhä edelleen tulee Kammarinviesti tännekin oli käännetty Kaukajärveltä laitoin sähköpostia ja oikean osoitteen .Paljon sielläkin järjestetään erilaisia tapahtumia esim.Juhlakonsertti Tuomiokirkossa 30.3 klo 16.00. ja 25-vuotis syntymäpäiväjuhlat 15.3. klo 15.00.

Minä olin siellä alusta alkaen 10 vuotta ja siitäkin on jo niin pitkä aika 10-vuotisjuhlat olivat Tamperetalossa oli tosi juhlavaa näin jälkeenpäin ajatellenkin. Aika aikaa kutakin.