Niin tämä päivä on mennyt nä'iden asunto-asioiden  kanssa, paperit on kyllä löydyksissä eikä siinä juuri minua tarvita muuta kuin miettimisessä ja poikien kanssa on soiteltu he menevät huomenna yhdessä hoitelemaan asioita on hyvä että he hoitavat hommat.

Kaisa kävi päivällä terveykeskus reissullaan ja kävimme syömässä talon ruokalassa ja täällä joimme kahvit ja hän lähti töihin, minä läksin sauvalenkille nyt ei ollutkaan liukasta kävelin vähän eri suuntaan ja satuin ohittamaan uimahallinkin joten sekin on tiedossa.

Eräs ystäväni soitti hän muutti vuosi sitten ja nyt on taas muutto edessä ettei sekään helppoa ole vuoden välein asuntoa vaihtaa mutta jos niin tuntee omahan on asiansa ja hänellä on kaksi tyttöä jotka auttavat muutossa.

Minä olen hiukan sekaisin tämän asunto-asian kanssa vaikka on kolme poikaa jotka hoitelevat myynnin mutta kun siinä on monta mutkaa matkassa niin pitäähän minun nyt ainakin kuvitella että joku menee pieleen, anteeksi vaan pojat.