Yritin taas kuvan siirtoa ohjeitten mukaan vaan eihän se onnistunut, tänään on satanut vettä oikeastaan koko päivän ei ollut liukasta joten uskalsin lähteä kauppaan Jorma ja Kaija toivat lehdet aamulla ja iltapäivällä kävi  palveluohjaaja ja soitti Jussille joka ei edelleenkään ole käynyt vaihtamassa sammunutta lamppua joka kuuluu ovikellon kanssa samaan heimoon,nyt hän lupasi tulla ensiviikon perjantaina ja oli kertonut Sannalle että hän kävi silloikin kun lupasi mutta minä olin kotona ja odottelin koko ajan että ihmettelen etten kuullut jos hän siihen vetoaa.

Maila siskoni soitti kun en ollut eilen skypellä vaan minä en edes yrittänyt kun edellisiltana en päässyt eikä skype ole kunnossa vieläkään joten en tänäänkään yritä.

Tänään olen ollut ahkera kävin kaupassa ja jo ennen sitä keitin makkarakeittoa jota tarjosin Kaijalle ja Jormallekin vaan eivät he huolineet joten sitä piisaa minulle moneksi viikoksi, söin sitä tänään ja oli ihan hyvää mutta minä olen tottunut syömään sitäkin, nyt iltapäivällä tein lihapullataikinan jääkaappiin ja paistan huomenna toivottavasti onnistun siinä.