Vaaleanpunaiset-normal.jpgSiskoni olikin skypellä ja juttelimme melko kauan ja näyttelin vaatteitanikin joita kävin ostelemassa tänään,olin sopinut Leilan aikaisemman naapurini kanssa että hän tuli Tampereelle ja minä menin täältä oli myös hyvin miellyttävä ja avulias myyjä että hän kanteli vaatteita sovituskoppiin ja sovittelu kävi joustavasti kahden avustajan kanssa olen tosi mielissäni onnistuneista ostoksista, en hakenut juhlavaatteita vaan vaatteita joita voin pitää kun täällä on erilaisia kokoontumisia arkipäivisin, Woglian ja Nanson vaatteita.

Kävimme sitten syömässä thaimaalaisessa ravintolassa jossa olen käynyt ennenkin ja siellä on erittäin hyvää ruokaa ja mielyttävä palvelu, kun katselimme siellä ulos ikkunasta satoi lunta sulihan se välittömästi vaan kovin on kylmä sää tänäänkin.

Tultuani keittelin kahvit ja ihastelin ostoksiani, olin  kyllä tosi väsynyt kun siellä olimme sentään monta tuntia jalkeilla, ostin myös housut joita pitää lyhentää myyjä laitteli neulat että tiedän minkäverran lyhennän en viitsinyt jättää sinne koska itsekin pystyn vielä sen tekemään, nyt tulikin vallan vaate juttu.

Huomenna onkin taas lauantai ja poikani lupasi tulla kanssani ruokakauppaan jos apua tarvitsen ja ainahan apu tarpeen on en kyllä yhtään tiedä tuleeko ketään ruokavieraita vaan siihenkin varaudun, toivon kyllä että sää lämpenisi ja voisi olla enemmän ulkona.