Narsissit-normal.jpg

Aloitin blogin kirjoituksen jo kerran vaan oli poistunut sillä välillä kun skypettelin siskoni kanssa, kerroin poikani vaimoineen tulleen viime yönä budapestista ja toivat aamulla lehden vaan emme ehtineet juuri jutella kun he olivat menossa kauppaan ja minä olin lähdössä Tampereelle jalkahoitoon jossa tehtiin myös uudet varvasortoosit.Täällä olen teettänyt kahdet ortoosit puolenvuoden kuluessa vaan ei ne ole hyvät joten uusimaan jouduin.

Tällä välillä kävin skypessä erään ystäväni kanssa juttelemassa hän soitti en minä olis muuten kirjoituksen välillä lähtenyt, on ollut skypen kanssa hiukan hankaluuksiakin eilen nuorimman siskon kanssa juttelimme hetken vaan kuuluvuus oli erittäin huono entiedä missä on vika.

Lämmintä on ollut tänäänkin ja koneeni on makuuhuoneen ikkunan edessä josta näkyy lehtimetsää  taivas on kirkas ja tyyni sää tulee mieleen laulu "metsässä ei liikahda lehtikään on kuin luonto kuollut jo ois kuinka kaunis on illan hetki tää häly päivän kun häipyi pois,"en ole varma oliko se aivan näin mutta ainakin sinne päin.

Huomenna minulle tulee vanhasta asuintalostani naapureita kylään toivon että silloinkin on poutaa ei välttämättä näin kuumaa mutta sekin kestetään mukava jutella taas heidän kanssaan, aion viedä heidät syömään talon ruokalaan ja meillä kahvittelemme ja varmaan tarvitsemme kylmääkin juotavaa päivän mittaan.