Kimppu%20kes%C3%A4kukista.jpg

Näin se lähti tämä vuosikin kulumaan vesisateen kera lumet ovat sulaneet mikä on tietysti vahinko olishan se ollut hiukan valoisampaa kun lumi olisi valkaissut maailmaa vaan kun me emme pääse asioita määräilemään.

Sain nyt illalla kaksi puhelua henkilöiltä joita olen ajatellutkin että pitäisi soittaa vaan kun olen saamaton en ole soittanut vaan nyt tuli puhuttua sen verran enemmän.

Kaija pistäytyi aamulla ja kuntosalilla kävin pyörää polkemassa ja ensi kerran oli kaksi naapuria kaverina Liisa ja Reetta ,jotain hämminkinä siinä näytössä oli vaan ehkäpä Sanna on käynyt päivällä katsomassa ja korjaamassa.

Ulos en ole mennyt kun on koko päivän satanut vettä ja kertoivat että siellä on erittäin liukasta kun jäänpäällä on vettä, olen sitä mieltä että täällä on paljon huonommat säät kuin Tampereella pitäneekö paikkansa.

Toisen kanssa pitäis muistaa mennä skypelle kahdeksan jälkeen kun vaan muistaisin, toivottavasti ottavat yhteyttä koska minä en sitä' pysty ottamaan.

Eijan tuomaa kirjaa olen lueskellut,ensimmäisen sain jo luettuakin ja toinen on hyvällä alulla ihan mielenkiintoisia kirjoja kun vaan löytyisi lisää.Aamulla pesin koneellisen pyykkiä joka pitäisi huomenna silittää ja kaupassakin käydä.

Tiistaina on Loppiainen ja sitten  ei ole ylimääräisiä pyhiä pitkään aikaan joka on mielestäni erittäin hyvä juttu kun pyhäpäivät on paljon pidempiä kuin arkipäivät kun ei ole mitään ohjelmaa siitä pitää ottaa puheeksi kun kokoonnumme samaa mieltä olivat Liisa ja Reettakin.