Huomenna onkin sitten aprillipäivä varokaa jotka voitte ettei teitä höynäytetä, kuten minua joskus aikoinaan poikani jotka olivat kekseliäitä.

Pesin koneellisen pyykkiä ja siinäpä ne tärkeimmät olivatkin jaa no lyhensin yhdet housuni kun se on niin että kun ihminen vanhenee hän myös lyhenee, näin se käy teillekin.

Miniäni toi aamulla lehden lenkille mennessään ja minäkin kävin lenkillä vaan vasta päivällä aurinkoinen sää oli ja tuuli kävi mutta ei kovin voimakas eikä kylmäkään koska hiki tuli kävellessä.

Kevät on ja täytyisi saada talvivaatteita tuulettumaan että voisi laittaa pusseihin ja varastoon mutta missäs tuuletat kun parvekkeella ei ole minkäänlaista koukkua johon saisi laitettua roikkumaan eikä sinne edes saa laitettuakaan kun ei ole sen vertaa seinää että voisi laittaa mitään. Huomenna on isännöitsijä tavattavissa jos on asiaa ja minulla kyllä onkin vaan arvaanko mennä esittelemään ideoitani se onkin jo toinen juttu.

Saa nähdä uskallanko mennä kertomaan että olen kyllästynyt koiran haukuntaan kun olen sitä 5 kuukautta kuunnellut ja se on vielä hankalampaa kun joskus olisin menossa hissiin ja voisi olla kiirekin ja pariskunta koirineen on myös samassa kerroksessa ja koira haukkuu ja riekkuu en minä uskalla mennä edes käytävään ennenkuin ovat päässeet pois, kyllä näin käy tietysti muillekin mutta minä tiedän vaan sen mikä tapahtuu minulle.Hirvittää jo huominen päivä mutta mistäs isännöitsijä tietää jos kukaan ei kerro ja silloin ei voi odottaa parannusta asiaan.