Kukka.jpg

Kerrompahan varmuudeksi jos ette ole huomanneet on ollut tosi pimeä ja sateinen sää minä sen aina huomaan ja kerron kyllä teillekin.

Aamulla kävin kuntosalilla polkemassa kuntopyörää 20min. ja se riitti minulla kyllä ihan hyvin, ei siellä kyllä ketään toisia ollutkaan.

Läksin sitten käymään kaupassa ja ruokatarvikkeitten lisäksi oli tarkoitus ostaa joulukortteja vaan yllätys, yllätys ei niitä ollutkaan tai en minä ainakaan löytänyt ja joku mieskin etsi löytämättä sanoin kassalla ja hän vannoi että n iitä on vaan hyvässä piilossa olivat ja jäivätkin.

Tulin pois taksilla kun oli alkanut sataa ja ajattelin että Jorma ehkä Kaijakin on tullut sillä aikaa vaan oli vaan lehdet ja minulla olis ollut kyllä tärkeätä asiaa vaan ehkäpä unohtuu siihen mennessä kun tavataan.

Alakerrassa oli joulumyyjäiset jonne menin minäkin ja paljon muitakin asukkaista ja leivonnaiset meni kuin kuumille kiville ja taisi osa jäädä ilmankin koska kun minä tulin hissiin kotiin tullakseni toisia tuli vasta sinne päin.

Olishan siellä ollut juttukaveria kun olisin jäänyt mutta kun väsytti niin kamalasti että tulin laittamaan kahvit en muista mahtoiko virkistää.

En tiedä harmittaako ketään toisia ihmiset jotka soittavat ja puhuvat ensin puuta-heinää ja alkavat sitten kysellä mitä vitamiinia syöt ja kuinka paljon minulle tulee jo siinä vaiheessa hiki pelkästä raivosta ja tämäkin koetus oli vielä tälle päivälle ja ihan siksi olen ihan poikki.