Mummon%20kissa-normal.jpg

Tämä kuvakin sen todistaa että on syksy kun mummo kutoo sukkaa,en minä nyt ihan sitäkään toivonut vaan se tuli toivomatta kuten eräälle rouvalle tärkeät paperit.

Jorma kävi aamulla tuomassa lehdet ja keskustelimme näistä minun hankaluuksistani jalkojen kanssa vaikka tämä on jo vanha asia kuten minäkin, ihmetyttää vaan kun asia jota olen hakenut kaupungilta on hyljätty ja toinen asia on hyväksytty jota en ole hakenut , en käsitä että voi menetellä näin mielivaltaisesti vaikka on päätäntä valtaa ja on kysymys minun liikkumiseni helpottamisesta tai vaikeuttamisesta.

Ida kävi koulusta tullessaan imuroimassa ja pyörällä oli liikkeellä kesäpukimissa vaikka välillä satoi rankastikin ja välillä paistoi aurinko mutta nuoret ovat nuoria eivätkä pelkää kastumista vaan siinä voi myöskin vilustua.

Kun näytti ettei taida heti sataa läksin sauvalenkille ja kävelin metsässä liki kolmevarttia jos joku ei nyt tätä käsitä se tarkoittaa 15min.3kertaa. En kastunut mutta totesin taas että jos aion vielä lenkkeillä pitäisi alkaa katselemaan uusia sauvoja en kyllä tiedä täällä Nokialla mistä sellaisia voisi mennä katselemaan enkä muista olenko pojilleni siitä kertonut.

Skypettelimme  nuorimman siskoni Pirkon kanssa vaan siinä on usein hankaluuksia niin nytkin minä kuulin hyvin mutta Pirkko vaan pätkittäin kummanko koneessa on vika.