On satanut lunta ja puutkin ovat huurteessa hyvin kauniita mittari näyttää kyllä' 0 astetta mikä lienee totuus, kävin taas käytävällä sauvakävelyllä kun en arvannut mennä ulos liukkauden pelossa , ketään ei ole käynyt Kaija on kuulemma kuumeessa flunssan poikasta minullakin on ja juuri sen vuoksi olen sisäilma ihmisenä ja yksinhän minä täällä olen jokatapauksessa. Tämän koneenkin kanssa on hankaluuksia kun yrittävät saada minua laittamaan uutta Blogia vaan en mina nyt siihenkää suostuisi kun olen tottunut entiseen. alkaa n iin pännimään päästä kun en pääse yhtään ulos se piristäisi kyllä kummasti ja sellaistahan se tulee talvi olemaankin kun täällä on tiet melko huonosti hoidetut että tervejalkaisillakin on hankaluuksia saati vammaisella .Illalla yritin tiirailla ilotulitusta vaan en minä mitään nähnyt keskusta oli ehkä eripuolella kun tässä asunnossa ikkunat  ja olenhan minä niitä tulituksiakin jo nähnyt ihan tarpeeksi eläessäni.