Joutsenet%20ja%20kukat.jpg

On pimeää ja parvekkeitten valot loistavat jokaisella on vähän erilaisia ja se tekee asuintalomme hyvin kauniiksi, harvoin olen nähnyt näin valaistuja parvekkeita, nyt on talvipäivän seisaus päivä merkitseekö kenties sitä ettei päivät enää lyhenisi toivottavasti.

Aamulla oli hyvin aurinkoisen näköistäkin  mutta kyllä se loppui lyhyeen, liukasta siellä oli kävin kaupassaja piti mennä tosi varovasti ettei kaatunut, kaupassa oli kyllä väkeä paljon kassoille oli pitkät jonot ettei sieltä päässyt nopeasti kukaan.

Kaija pistäytyi aamulla lehdet tuomassa Jormaa en ole nähnyt kai hänellä on ollut omia menojaan. Minä kävin aamulla ennen puuroa jo polkemassa kuntopyörää.

Viime yönä en saanut juuri nukuttua olisiko sängyn paikanvaihto sen aiheuttanut niin hassulta kun tuntuukin nyt olen haukotellut kaiken päivää.Kyllä minä yritän vaan nukkua siinä sisukkaasti kai siihen tottuu.

Äsken luin vasta lehtiä ja puhelin alkoi piippailla ja tuli hyvin kaunis kuva kukka asetelmasta  mutta ei mitään viestiä minä lopetin ja sitten alettiin kysellä miksi lopetin kerroin ja sain tietoa sen verran että oli sieltä talosta josta muutin tänne.Laitoin jonkun kuvan Vilposta ja Onnasta.He ovatkin nyt äitinsä kanssa Oulussa ja heidän Isänsä menee huomenna, meillä on tarkoitus käydä Vatialassa mieheni haudalla Jorman ja Villen kanssa, olis nyt hyvä sää.