caflowers8-normal.jpg

Näin on ollut tänäänkin sadetta pieni poutajakso ja sitten taas sadetta, tämänhän te kaikki olette nähneet minun kertomattani vaan kun oikein kunnon asiaa ei tule mieleen.

Tai oikeastaan tulikin aamupäivällä tuli Ville käymään jua me Jorman kanssa olimme lähdössä Lielahteen haeskelemaan minulle uusia kävelysauvoja, pullamummi oli kertonut ostaneensa suvat joissa oli joustoa ja muutamassa kaupassa käytyämme löysimmekin sellaiset vaan minä en olis pystynyt niillä kävelemään koska joustoa oli niin paljon että olisin varmaan mennyt nenälleni, ne on kyllä varmasti hyvät tervekätiselle ja jalkaiselle henkilölle ja ehkä minullekin jos joustoa olis ollut vähemmän mutta sain kuitenkin todeta millaiset ovat.

Niimpä jouduimme päätymään lähes samanlaisiin kun entisetkin ovat mutta nehän on jo vanhat ja rähjääntyneet ja näissä oli käsisijat mielestäni paremmat minulle ja tulipa reissu tehtyä.

Kävin tässä välillä ovella josta paiskattiin mainoslehtiä ja ääni oli niin valtava että pelästyin, pitäisi  niiden laittaminenkin kieltää vaan olen antanut tulla kun joskus on jotain mielenkiintoistakin tekstiä.

Olisin mielelläni lähtenyt ulkoilemaankin vaan kun on satanut koko iltapäivän, liikunta on jäänyt hyvin vähiin viime viikkojen aikana harmittaa kun ei sitä kuntosaliakaan laitettu olis tullut siellä edes jotain liikkeitä voinut tehdä ja miksipä ei tuolijumppaakin kotona voi tehdä ohjeitakin on vaan laiskuus vaivaa ja saamattomuus ja sen olen laittanut vanhuuden tiliin, että tänään näin.