Kisu%20kukkineen.jpg

Tässäpä sitä taas ollaan naama mustana ja verinaarmuilla ja silmälasitkin menivät rikki eivät kestäneet betonia kuten minun naamani, raukka rukka.

Pääsin kotiin maanantaina tiistaina kävin Silmäklinikalla kuvauksessa ja sain lähetteen  optikolle että hänellä oli lupa määrätä lasit, varmuuden varaksi kahdet, saan ne vasta parin -kolmen viikon päästä joten lukeminen ja Blogin kirjoittaminen on heikkoa näin voi käydä vain minulle mummorukka.

En saa juuri nukutuksi lääkkeitten vaihdon takia ja syönti ei maita olen laihtunut paljon vaan yleensä se vaiva paranee ja alkaa valitus lihomisesta vaan onhan se v aihtelua sekin. Jorma ja Kaija käyvät joka päivä ja luulen että he ovat kyllästyneet kun olen niin surkea ja kaikki on huonosti mutta eivät he sitä sano suoraan ja tosi on että olen erittäin vaikea otus.

Tänään tehtiin sopimus erään  yrittäjän kanssa hän käy kotona auttamassa vanhuksia ja sairaita ja huomenna tulee luokseni suihkuttamaan ja laittamaan hiukset jos Kaija tuo papiljotteja,hän tekee myös siivouksia ja muutakin, toivon asian onnistuvan.Toivokaa että pysyn pystyssä ja saisin nukuttua vaikka muutaman tunnin. Kiitos.