En ole päässyt blogilleni pariin päivään jos tämä nyt onnistuu se on ihme haluaisin kyllä tietää mikä nämä hämmingit aiheuttaa voiko se olla pelkästään minun osaamattomuuttani vaan kun on onnistinut melkein joka päivä jo niin monta vuotta.

Olin eilen illalla Nokiannaiskuoron 60 vuotis konsertissa joka oli tässä lähellä ja menin kun siellä oli sukuun kuuluvia henkilöitä montakin. Konsertti oli mahtava kertakaikkiaan ja väkeäkin oli salin täysi vaan esim. meidän talosta ei ollut ketään.

Tänään aamulla kävi poikani vaimoineen keräämässä kanervat parvekelaatikoista heillä oli tarkoitus parveke imuroidakin ja siivoilla muutenkin vaan sade esti sen, sen sijaan he lähtivät puutarhamessuille ja mukavampaakin varmasti oli.

Olin valmistellut ruokaa kun olin kutsunut Kaisaa perheineen syömään ja he tulivatkin vaan mies ei ehtinyt olla kauan kun oli menossa töihin Kaisa jäi lastenkanssa oli kivan näköistä kun lapsilla oli kauniit kahvipannut kädessä kun tulivat he olivat käyneet ennen lähtöä naapureissa virpomassa ja pannuissa oli suklaamunia olin minäkin varautunut että voin lisätä suklaamunavarastoa, sanoin että olispa minullakin noin kaunis pannu johon Vilpo vastasi "pitää joku kerta ostaa sinulle sellainen.

Ulkoilemaan en voi lähteä vieläkään kun siellä sataa, soitti pojanpoikani Bilnäsistä ja lapset lauloivat virpomislaulun puhelimessa. Soitti myös toisen pojanpoikani Lempäälästä ja suunnittelimme heidän käyntiään luonani loppuviikosta mukava kun muistavat mummiakin.