Kissa%20ja%20pallo.jpg

Kisu pelaa palloa varmaan sisätiloissa koska ulkona on lunta ja sohjoa,minä en ole käynyt ulkona vaan kertoivat henkilöt jotka kävivät.

Minä kävin aamulla polkemassa kuntopyörää puolituntia poljin vaan matkasta en tiedä kun kaikki tekstit ovat vieraskielisiä.

Jorma ja Kaija kävivät tuomassa lehdet ja Kaija paketoi yhden rasian olen minä ennen pystynyt paketit itse laittamaan vaan nyt on sekin taito hukassa.

Joku naishenkilö soitti ja halusi vaihtaa sähkön tuottajaa,kerroin että poikani hoitaa ne asiat enkä minä niistä ymmärräkkään mitään.

Kuten otsakkeesta tulee ilmi meillä oli talossa puurojuhla ja hyvää puuroa olikin ja luumukeittoa kyytipoikana, paljon oli asukkaita tullutkin ja joululauluja laulettiin asukkaista yksi mies on tosi komea-ääninen ja aloittaa aina laulut, tunnin verran minäkin siellä olin ja silloin lähti suurin osa osanottajista jo kotiinsa.

Kävin tänään jo suihkussa kun aamulla lähden Silmäklinikalle pistoshoitoon Jorma on luvannut lähteä saattajaksi kun näkeminen tullessa on hiukan huonoa on hän ollut aikaisemminkin mukana.