Eilen en päässyt kirjoittelemaan kun kone sammui eikä suostunut yhteistyöhön.Kävin eilen poikani ja miniäni kanssa Idan synttäreillä ja siellähän on aina mukavaa ja touhua riittää.Pieni tyttönen en edes nimeä muista istuskeli  sylissäni ja äkkiä pulautti maidot syliini no näitähän sattuu eikä se maata kaada vaan nyt aiheutti hämminkiä myöhemmin.

Ville toi meidät kotiin ja minä olin ollut hiukan huonovointinen jo iltapäivällä kotonakin ja sitä jatkuin koko illan, pesin kuitenkin päälihousuistani oksennukset ja laitoin kylpyhuoneen lavuaarin reunatangolle kuivumaa kuin myös pyyheliinan peseydyttyäni.

Epäilin saanko nukuttua huonon vointini takia mutta ihme kyllä sain, yöllä olin kuulevani jotain ääniä vaan koska nukutti nukuin. Aamulla kun menin kylppäriin ihmettelin kun pestyjä housujani ja pyyhettä ei ollutkaan tangolla etsin jokapaikasta vaikka hyvin muistin mihin ne laitoin katsoin kylpyhuoneen alakaappiin ja ihmeekseni näin siellä vallan vieraat naistenalushousut  asia ei ole selvinnyt vaikka kolmenpoikani kanssa olemme sitä pohtineet jollakin on avaimet joilla pääsee huoneeseeni mutta kellä ja miksi hän kävi täällä.

Siihen tulokseen olemme tulleet että heti arjen valjettua täytyy hankkia turvalukko vaan sitä emme saaneet ensiyöksi kuinka pystyn nukkumaan kun en tiedä kuka täällä kulkee ja millä asioilla. minulle ei pitkän elämäni aikan ole tälläistä tapahtunut ja tämän pitäisi olla turvallinen asunto, käyn heti aamulla palveluohjaaja juttusilla jos hän saisi selvää kellä on avaimet jolla pääsee kaikista ovista, olen vallan mykistynyt tästä asiasta.