Tummat%20ruusut.jpg

Tänäänkin olen ollut sisäilmaihmisenä kun ulkona on sateista ja liukasta, aamulla kävin kuntosalilla pyörää polkemassa ja päivemmällä hain ruokalasta ruokaa, sen verran olen ollut liikkeillä Kaija ja Jorma toivat lehdet ja niitäkin lueskelin vaikka eipä siellä meikäläiselle ole juuri mitään mielenkiintoista.

Paljon siellä oli ruokailijoita Sanna lähti samaa matkaa ja auttoi ruokia koteloon hän jäi sinne syömään ja minä tulin kotiin syömään ihan hyvää ruokaa.

Soitin Joukolle olisin pyydellyt käymään vaan oli Jarin kanssa hommissa  tulee kuulemma Jarnokin käymään entiedä tuleeko yksin vai perheen kanssa saa nähdä ehtiikö käydä luonani yleensä on niin kiirettä ettei ehdi, mukava olis nähdä lapsiakin ja tietysti Saaraa ja Jarnoakin.

Laitoin vielä parvekevalot palamaan kun tuntuu niin synkältä kun on niin hämärä siitähän minä olen valittanut koko vuoden mutta on se tottakin.

Muuten täällä sisällä on hiukan kolkon näköistä kun olen joulutavaroita keräillyt jo pois ja loputkin joutaa saa nähdä kuka niitä vuoden päästä laittelee vai laitteleeko kukaan eihän sitä sitäkään tiedä .Pitäis lähettää viestiä Leilalle ja vaikka tavattais Tampereella olis sekin mukavaa vaihteeksi hänellä on vaan ollut kuulon kanssa hankaluuksia.