Keltaruusu-normal.jpg

Melkoisen synkkä päivä sateista ja pilvistä ja vielä tuulistakin, en ole ulkona käynytkään aamulla kävi Kaija ja Jorma ja toivat toppatakkini varastosta kun eilen siitä mainitsin blogissani.

Kaisa soitteli aamupäivästä ja kutsuin syömään oli Kaisa lasten kanssa lähdössä Ikeaan ja lupasi että tulevat sitten tullessaan, Sakri olikin töissä.

Joskus klo 13,00 aikoihin tulivat ja pääsimme syömään, ensin ihmettelin kun Vilpo esitteli kun oli lähtenyt hammas ja varmaan lähtee lisääkin kun ehtii.

Kyllä he söivät reippaasti kun jälkiruuaksi oli luvassa jäätelöä sen jälkeen seurasi leikkiminen, leikkineet olivat Ikeassakin ja oli laput rinnassa jossa oli nimi ja numero molemmilla sama numero kun olivat samaa perhettä äiti oli käynyt sillä aikaa ostoksilla.

Ensi yönä onkin sitten kellojen siirto taaksepäin vaikka moniko mahtaa yöllä siirrellä ehtii kyllä huomennakin,lehden tuojat lupasivat minun kelloistani huolehtia kun tulevat ja laittavat ruuankin helppo päivä on tiedossa.

Kuinkahan kauan sekin hullutus kestää että kelloja siirrellään minulle kun ei ole se viisaus avautunut että mitä varten, kauan sitä on jo kestänyt kun olin vielä töissä kun se alkoi, oli kevät ja totuin jo että tarkenee ilman käsineitä mennä töihin vaan eipä sitten enää tarjennutkaan vaan jos se tekee jonkun autuaaksi niin mikä minä olen vastaan sanomaan sen kun siirrellään.